Support

Implementatie

binnen uw organisatie

Procesgericht of zaakgericht werken vraagt om een andere manier van kijken en werken en kan diep ingrijpen op een organisatie. De te behalen voordelen zijn echter groot voor medewerkers en organisatie. Casehandler maakt zaakgericht werken met een sterke focus op het proces ‘eenvoudig’ mogelijk. Uw processen zijn het uitgangspunt en wij kunnen u helpen om de baten van procesgericht werken in het vizier te houden om zo te komen tot een succesvolle implementatie.
Kenmerken:
  • Agile
  • No nonsense
  • Processen
  • Geen dikke rapporten maar resultaten

Helpdesk en training

Functioneel

Onze helpdesk is inzetbaar voor functionele vragen over de werking van Casehandler. Of kan ondersteuning bieden aan uw eigen helpdesk. Daarnaast kunnen we uw medewerkers trainen in het gebruik of we trainen uw eigen trainers (train de trainer constructie)

Technische ondersteuning

Uw gewenste configuraties snel doorgevoerd

Specifieke functionaliteit in Casehandler kunnen wij snel voor u oppakken en implementeren. Op basis van uw wensen zorgen wij voor de gewenst aanpassing of integratie met andere tools. Uitgangspunt is altijd een optimale uitvoering van uw processen en de aansluiting op uw architectuur.

  • Casehandler is een systeem op maat dat het proces van intake bij Avans Hogeschool ondersteunt. Hierdoor kun je precies volgen waar in het proces 'Intake' een scholier zich bevindt. Het systeem neemt de organisatie veel werk uit handen en zorgt ervoor dat een docent zich alleen bezig hoeft te houden met de core business. Het voorbereiden, voeren en registreren van intakegesprekken.  Ook kun je op een eenvoudige manier managementinformatie genereren en de capaciteit bewaken.
    Lonneke van Wamel (Projectleider Intake en Matching), Avans Hogeschool
  • Het casehandlerprogramma dat we gebruiken voor de intake vind ik vooral een praktisch programma. Naar mijn idee vooral gebouwd en ontwikkeld vanuit het blikveld van de gebruiker. Ik vind het prettig dat elk proces op niet mis te verstane wijze in beeld is gebracht. Dit geldt voor zowel het organisatieproces, het communicatieproces, en ook voor het proces van de individuele intake-deelnemer.

    Verder vind ik het een voordeel dat achterliggende / aanvullende informatie uitsluitend zichtbaar door te kiezen voor die informatie. Door bijvoorbeeld op een processtap te klikken. Of door een tabje te kiezen in de bak met communicatie teksten. Of door in de werkbak van de betreffende intake-deelnemer de activiteit te kiezen. Ik zie in elke stap uitsluitend relevante informatie.

    De gedurende en na afronding van het proces beschikbare verzameloverzichten zijn duidelijk. Waar nodig zinvol gestandaardiseerd. En waar gewenst inzichtelijk in excel en daarmee variabel te filteren. Deze verzameloverzichten vinden we heel waardevol voor rapportages en beleidsplannen.

    Helga de Laat - van Alphen (Intakecoördinator), Academie voor Sociale Studies
  • “Als coördinator afsprakenbureau binnen de Academie voor Financieel Management kan ik bevestigen dat het een verademing is met dit systeem te werken. Betrouwbaar, up-to-date, en alle communicatie met betrekking tot de afspraken tussen aanmelder/student en docent worden digitaal vastgelegd. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Elke stap in je proces is te lokaliseren in dit systeem. De rapportages en digitale verslaglegging van de gevoerde gesprekken blijft voor de student, docent en betrokken begeleiders inzichtelijk. Met een intake als nulmeting en het gebruik van de SLB module is dit de kans de persoonlijke groei van de student te visualiseren en zo optimaal mogelijk te begeleiden.”
    Cariëlle Brok (Coördinator afsprakenbureau), Academie Financieel Management
  • "Vanuit de Juridische Hogeschool ben ik nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van Casehandler. Absoluut een systeem ‘op maat’, waarin alle processen rondom de intake volledig geautomatiseerd verlopen. Het behoeft geen betoog dat dit een enorme efficiency slag inhoudt en onze organisatie heel veel werk uit handen neemt. Bovendien is Casehandler een zeer gebruikersvriendelijk systeem, wat maakt dat de medewerkers enthousiast zijn om er mee aan de slag te gaan. Zodoende heeft Casehandler een prima draagvlak binnen de Juridische Hogeschool."
    Lucia van Triest (coördinator intake), Juridische Hogeschool (Avans-Fontys)